luni, 12 octombrie 2015

Puțină oboseală

Am momente când oboseala pur și simplu mă copleșește, pur și simplu îmi dă târcoale și nu-mi dă pace.
E adevărat că în ultimul timp am fost foarte obosită pentru că am încercat să fac cât mai multe lucruri, activităti casnice și nu numai. Uneori e mai bine să încerci să-ți depășești aceste limite pe care corpul tău ți le impune, dar este bine în același timp să ții cont de ceea ce are nevoieorganismul tău, de ceea ce își dorește. Iar dacă el îți dă seamă de oboseală mai tot timpul este bine să mai iei și o pauză...

 Dar nu... Nu vreau să fac asta. Nu vreau să pierd timpul dormind în loc să fac ceva bun pentru viitorul meu. Poate că sunt egoistă și chiar rea uneori, dar pentru mine este mult mai important prezentul și viitorul meu. Nu am viața perfectă deși mi-aș dori enorm de mult asta. Oricât m-aș strădui să am parte de ea nu pot...


Încă mai lipsește ceva, încă nu gasesc calea către adevărata fericire și mă chinui pe aici pe aceste cărări ciudate și întortochiate. Câteodată stau și mă gândesc oare unde am greșit? Unde a fost acel punct, acel impact ce mi-a schimbat atât de mult viața mea... Cine oare a fost de vină cu toate astea? Cine a vrut să-mi fure inima și să plece cu ea în acele locuri întunecate?

Încă nu găsesc răspuns la toate aceste întrebări și tot ce-mi rămâne de făcut este să încerc să mă mobilizez pentru acest viitor incert ce-mi pune sufletul pe jar. Mi-au plăcut întotdeauna provăcările, dar toate astea au și ele o limită, toate problemele ar trebui să dispară într-o zi, ar trebui să gândesc pozitiv dar nu sunt sigură că am atâta forță.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu