luni, 26 octombrie 2015

Timpul pentru perfecțiune

Toate problemele din ultima săptămână mă fac să mă gândesc tot mai mult la acele lucruri
pe care le-aș putea face fără să am nici un fel de regret. M-am întrebat adeseori de ce sunt în stare să fac în acele cazuri de urgență. Așa îmi dau seama că într-un timp foarte scurt nu am prea multe de făcut.

Totul va rămâne o enigmă până la acel moment, până la momentul în care voi întâmpina vreo problemă. Apropiații îmi spun că ar trebui să am mai multă grijă la ceea ce se întâmplă în jurul meu. Neputința mea în anumite lucruri m-a făcut într-un anumit fel să mă detașez de ceea ce oamenii numesc greșeli repetate. E adevărat că nimeni nu este perfect, dar mai bine de atât sunt acele încercări ale noastre de a tinde către perfecțiune.

A fi perfect nu înseamnă că iei o carte în mână o citești și apoi ești perfect. Perfecțiunea reprezintă mai mult modalitatea prin care tu te adaptezi la anumite situații, cu atât mai mult dacă la acele situații găsești și rezolvări bune.


Câți dintre noi nu ar dori să facă mai multe lucruri, dar nu se simt pregătiți pentru ele nici psihic și nici fizic. Nu este deloc ușor să-ți asumi diverse chestiuni, dar și dacă ți le-ai asumat încearcă să le duci până la cap, încearcă să te ți de promisiuni, fără să dai prea multe rateuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu