luni, 26 octombrie 2015

Construcții

Am o mulțime de planuri și de vise în mintea asta micuță și firavă. Îmi doresc foarte multe lucruri este drept, dar știu că numai așa oot simți că încă trăiesc. Dacă aș asculta la ce spune iubitul meu ar trebui să nu ies din casă,
să nu vorbesc cu nimeni, ci doar să-i muncesc la proiectele lui căci doar asta a dat de înțeles până acum. Dar cum eu nu ascult de nimeni, cu atât mai puțin de el, îmi place să mă implic în tot felul de chestii care mai de care mai trăsnite. Iar dacă aceste chestii micuțe ajută puțin și societatea în care trăiesc asta este cu atât mai bine.

Niciodată nu am știut să mă plâng de muncă, ci da, m-am plâns în acele momente în care am simțit că trece timpul pe lângă mine, iar eu nu fac nimic concret pentru a-mi satisface această nevoie de a muncii. Cei care mă cunosc știu foarte bine cât de mult reprezintă munca pentru mine și de aceea când mă regăsesc în ceva și lucrez la acel ceva toată lumea se abține de la comentarii. Nu am capacitatea de a face totul perfect, dar spre deoasebire de alte persoane care muncesc doar ca să treacă timpul mai repede, eu am suficientă răbdare pentru a face acel lucru cât mai bun cu putință fără să mă intereseze cât timp pierd pentru acel lucru.

Asta se întâmplă și acum în prezent. Vreau și îmi doresc să construiesc la țară un spațiu numai și numai al meu, un spațiu în care să pot munci în liniște la proiectele mele. Cum partea financiară nu este chiar atât de perfectă încerc să realizez ceea ce-mi doresc pe rând așa cum ar spune bunicii mei, pe rând și cu răbdare. Probabil că în momentul în care eu voi tremina acel spațiu mult dorit o să fiu o babă care abia se mai târăște, dar chiar și așa, cum ar spune unii, nu mă las eu așa de ușor.

Prietenii mei au stabilit ca pentru construcție să folosim un alt tip de fundație, pereți și ce ar mai fi necesar. Cum nu mă pricep la prea multe chestii de genul acesta, i-am lăsat pe ei să facă tot ce știu mai bine. La un moment dat au început să-mi vorbească despre cei mai rezistenți pereți mulați. Bineînțeles că pentru mine toate lucrurile astea sunt în chineză mai ales că nu mă pricep așa cum am spus și mai sus. Însă sper să-mi termin spațiul de construit la timp și să nu fiu nevoită să-mi văd visul împlinit la 80 de ani.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu