joi, 15 octombrie 2015

Aveţi grijă de copii

Văd din ce în ce mai mulți părinți că traversează străzile prin oraș pe unde o fi. Nu mă irita absolut nimic dacă aceștia nu erau însoțiți și de micuții lor.
Dar cum ìn loc să-i îndemne să traverseze strada pe la trecerile de pieton aceștia se avântă cu ei în mirajul străzilor. Nu sunt părinte deocamdată, dar nu mi se pare ok să se expună așa niște micuți.

Cel puțin eu una am foarte mare grijă cu nepoțelul meu, chiar dacă locuim la țară și acolo traficul este mult mai redus. L-am învățat pe unde să traverseze, cum să traverseze numai ca el să fie în siguranță. Îmi fac griji pentru el în fiecare minut căci el este plăpând și are nevoie de ajutorul nostru. Sunt contientă că nu toate persoanele adulte pot fi și adevăraţi părinţi, dar îmi doresc uneori ca ei sau marea majoritate a lor să conștientizeze pericolul la care își expun copiii.

Nu vreau să mă gândesc la ce poate fii mai rău și într-o zi să aflu ca un copil sau și mai rău un grup de copii sunt răniţi pe trecerea de pietoni... Nu nu îmi doresc asta și vă rog, de fapt vă implor dragi părinţi să aveţi grijă de micuţii voștri... Vä mulţumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu