joi, 15 octombrie 2015

Vorba dulce mult aduce

De fel sunt o norocoasă căci toate problemele mele se rezolvă fără prea mult stres și muncă.
De obicei problemele mele sunt cauzate de anumite persoane dragi, dar asta nu are nici o importanță pentru mine. Sunt acolo pentru ei și de fiecare dată voi fi lângă ei, la bucurie și durere, la tristețe și fericire.

Sunt lângă ei pentru că îmi doresc asta și da cum aș putea să-i las singuri? Sufletul meu nu este atât de negru, chiar dacă uneori sunt egoistă, rea și lașă. Toate aceste atribute negative sunt în firea umană și oricât am nega astea ele sunt prezente în fiecare moment al vieții noastre.

Important este să ținem aceste defecte departe de noi și să încercăm să ne corectăm de fiecare dată când avem ocazia. Nu este plăcut să țipi la cineva sau să-i spui vorbe urâte doar pentru că tu ești nervos sau nu ai avut o zi prea bună.

De fel răzbunarea pe cel de lângă tine nu este prea bună, căci de fiecare dată se întâmplă ceva ce tu nu ți-ai dori. Nu mai bine rămâneți voi calmi și încercați să vorbiți cu tact și răbdare în primul rând. Cum se spune în popor vorba dulce mult aduce...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu