marți, 13 octombrie 2015

Răceală

Am zis că nu o să mă prindă răciala și pe mine în această toamnă ploioasă.
M-am înșelat ca de fiecare dată, întrucât nici nu a început bine ploaia să-și facă de cap că eu am și răcit. Uneori cu nasul înfundat abia mai pot respira, alte ori simt o mulțime înfurnicături pe nări și în cel mai rău caz îmi curge nasul tot într-o veselie.

Nu e deloc plăcut să fii răcit, dar dacă nu ai încotro trebuie să stai să suporți tot ce ți se întâmplă. Și damai sunt și acele senzații când strănuți mai tot timpul și la un moment dat simți că nu mai poți, că toate sunt împotriva ta, iar tu ai rămas singur, singurel. Încă nu m-am năpustit asupra medicamentelor, încă rezist bine așa și în plus de asta vreau să-mi testez și organismul.


În ultima perioadă am avut parte de surprize plăcute din partea organismului meu și dacă nici acum nu cedează voi continua cu programul pe care l-am adoptat până acum. Nu e nimic rău în asta numai că viața mea se va transforma în ceva calculat pas cu pas. Cel puțin dacă asta mă menține sănătoasă și în același timp pot face tot ceea ce îmi doresc nu am de gând să abandonez acest regim.

 Știu că am unele ciudățenii în această privință, dar nu mai contează ce spune lumea contează felul în care eu mă simt. Iar eu, chiar dacă acum sunt răcită mă simt plină de energie și bineînțeles de idei. Practic mă simt în formă și cu stările de răcială acum, ceea ce nu cu mult timp în urmă nu puteam spune același lucru. Mi-am zis că trebuie să-mi continui programul și să nu las lenea să devină stăpână pe organismul meu... Până la urmă se poate trăi și frumos...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu