duminică, 11 octombrie 2015

Haine, haine și iar haine

Sunt o mofturoasă și câteodată am tendințe să devin și egoistă. Nu e felul meu așa, cel puțin a mea familie m-a învățat să fiu bună, să-mi doresc să-i ajut pe ceilalți și bineînțeles dacă dau de probleme să nu dau bir cu fugiții, ci să încerc să le rezolv.
M-am prostit, m-am prostit pe parcurs deși știu că acest lucru nu este bun și în loc să mă lase să mă dezvolt mai rău îmi fac.

Sunt zile în care sunt mofturoasă în fiecare clipă, iar asta nu face nimic altceva, decât să-mi scoată egoismul la suprafață. De foarte multe ori sunt egoistă în privința cărților, pe care le împrumut, egoistă în ceea ce privește mâncarea cu care mă hrănesc, dar și în acele momente în care încerc să-mi aleg diferite ținute pentru diferite ocazii sau momente ale zilei. Sunt egoistă întrucât oamenii m-au adus în acest fel. Mi-am dorit nespus de mult să am parte de acele zile minunate de care îmi tot vorbea bunica la un momendat, de acea bunătate a oamenilor pe care le puteai găsi în urmă cu ceva ani.

Tehnologia asta ne-a mâncat sufletul în cel mai urât sens al cuvântului - ne-a făcut să ne purtăm ca niște animale. În fine nu mai am putere să vorbesc despre asta, ci din contră vreau sa vă vorbesc despre noile mele descoperiri. Într-un singur cuvânt mi-am dat seama de ceva timp că sunt atrasă de modă. De tot ce înseamnă rochițe la modă, dar și cu bun gust. Îmi face din ce în ce mai mare plăcere să-mi petrec timpul în magazinele de haine, chiar dacă știu că timpul pierdut acolo nu îl mai pot recupera. Nu știu ce a fost în capul meu până acum și de ce oare nu am înțeles această plăcere până acum...

Chiar dacă aș sta în acest moment să mă gândesc la acest lucru cu siguranță nu m-ar ajuta la absolut nimic. Răspunsul cred că am să-l găsesc undeva ascuns în inimă, căci printre minunatele rochii mi-am trăit întreaga copilărie și nu numai. Mama chiar are talent să facă astfel de piese. Și mai mult decât atât pe ea nu a interesat-o niciodată să facă bani din asta. Cu toate că mă bucur de munca și de talentul ei la fiecare eveniment la care merg. Ea a fost, este și va fi cel mai bun designer al meu. Și da, chiar recunosc ea îmi face rochițe mult mai frumoase decât cele din comerț și chiar nu am nevoie să-i spun cum să mi-o coasă, căci știe totul parcă ar fi în mintea mea.

În fine nu mai contează asta căci mama nu vrea să-și facă o afacere a ei din această plăcere pe care o are, dar pe care nu vrea să o recunoască. Și cum nu o pot obliga să facă acest lucru nu-m rămâne să-mi caut haine dama online. E mult mai comod așa deoarece nu îmi mai pierd timpul efectiv prin diverse magazine și in afară de timpul scutit nu mai am nici dureri de picioare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu